Методична робота



Тема : «Здоровязберігаючі технології – актуальність сьогодення»
Форма проведення  - «методичний діалог»
Девіз:  «Від теоретичних основ до практичних умінь»
Проблема:
Чи все ми знаємо про здоров’язберігаючі технології навчання,які складові даних технологій, як застосувати ці технології на уроці та у виховній роботі, чи є здоров’язберігаючі технології актуальними на сьогоднішній день?
Мета:
поглибити знання викладачів про складові здоров’язберігаючих технологій, уяснити доцільність їх використання на уроках та під час виховних заходів,підвищення професійного та загальнокультурного рівня педагогів,підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу.
Робота Голови МК:
Відповідно до мети , складений план обговорення проблеми і запропоновані членам методичної комісії висвітлити наступні питання (1-3) у вигляді доповідей
План проведення засідання
I.                   Науково-теоретична частина
1.     Стан здоровя учнів ХХІ сторіччя  (доповідь)
2.     Напрямки діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів (доповідь )
3.     Сучасний урок має бути здоровязберігаючим  (доповідь)

II.                Практична частина   (обговорення)
4.     Досвід минулих років застосування здоровязберігаючиз тенологій у навчально-виховному процесі
5.     Як я використовую здоровязберігаючі технології навчання на своїх уроках
6.     Приклади використання ІКТ для впровадження у навчально-виховний процес здоровязберігаючих технологій  
Обговорення проходить за принципом діалогічності спілкування по такій схемі
-         Розгляд питань у вигляді доповідей
-         Обговорення кожного виступу
-         Висвітлення питань 4-5 із власного досвіду
-         Презентація «Шкідливість куріння», як приклад використання здоровязберігаючих технологій на уроці  математики
-         Прийняття рішення
-         Обґрунтування рішення

Підсумки :
 Учасники діалогу обговорили основні проблеми викладання предметів, пов’язаних з укріпленням здоровя дітей, вихованням дбайливого ставлення до свого здоровя та здоровя оточуючих.
 
Методична істина народжується у діалозі. Це – принцип фахової діалогічності, толерантності, цивілізованої полемічності й особистісності.





Комментариев нет:

Отправить комментарий