Відкритий урок з теми: "Піраміда. Елементи піраміди. Зрізана піраміда. Конспект уроку ( з досвіду роботи)
Відкритий урок (бінарний) з теми :"Спорт і відсотки"
Творчий звіт викладача
Методична розробка засідання методичного об’єднання
Відкритий урок (бінарний) з теми :"Спорт і відсотки"
Творчий звіт викладача
Методична розробка засідання методичного об’єднання
Тема : «Здоров’язберігаючі
технології – актуальність сьогодення»
Форма проведення - «методичний діалог»
Девіз: «Від теоретичних основ до практичних умінь»
Проблема:
Чи все ми знаємо про здоров’язберігаючі
технології навчання,які складові даних технологій, як застосувати ці технології
на уроці та у виховній роботі, чи є здоров’язберігаючі технології актуальними
на сьогоднішній день?
Мета:
поглибити знання викладачів про
складові здоров’язберігаючих технологій, уяснити доцільність їх використання на
уроках та під час виховних заходів,підвищення професійного та
загальнокультурного рівня педагогів,підвищення якості та ефективності
навчально-виховного процесу.
Робота Голови МК:
Відповідно до мети , складений
план обговорення проблеми і запропоновані членам методичної комісії висвітлити
наступні питання (1-3) у вигляді доповідей
План проведення засідання
I.
Науково-теоретична
частина
1.
Стан здоров’я учнів ХХІ сторіччя (доповідь)
2.
Напрямки діяльності
загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів
(доповідь )
3.
Сучасний урок має
бути здоров’язберігаючим
(доповідь)
II.
Практична частина (обговорення)
4.
Досвід минулих
років застосування здоров’язберігаючиз тенологій у навчально-виховному процесі
5.
Як я використовую
здоров’язберігаючі
технології навчання на своїх уроках
6.
Приклади використання
ІКТ для впровадження у навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій
Обговорення проходить за
принципом діалогічності спілкування по такій схемі
-
Розгляд питань у
вигляді доповідей
-
Обговорення кожного
виступу
-
Висвітлення питань
4-5 із власного досвіду
-
Презентація
«Шкідливість куріння», як приклад використання здоров’язберігаючих технологій на уроці математики
-
Прийняття рішення
-
Обґрунтування
рішення
Підсумки :
Учасники діалогу
обговорили основні проблеми викладання предметів, пов’язаних з укріпленням
здоров’я дітей,
вихованням дбайливого ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.
Методична істина народжується у діалозі. Це – принцип
фахової діалогічності, толерантності, цивілізованої полемічності й
особистісності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий